EDUCANDO PARA UN FUTURO SOSTIBLE

Benvidos á Campaña de Educación Ambiental Colexios+Sostibles, dirixida a nenos e nenas de 4º, 5º e 6º de Primaria dos centros educativos situados no contorno das fábricas de cemento.

Colexios+Sostibles ten como obxectivo concienciar e sensibilizar a toda a comunidade educativa, comezando polas nenas e nenos, sobre os problemas do cambio climático e promover hábitos máis sostibles.

EDUCACIÓN

Educar en relación ao cambio climático e a sostibilidade.

SENSIBILIZACIÓN

Sensibilizar sobre os riscos do cambio climático.

CONCIENCIACIÓN

Fomentar unha conciencia ambiental e reflexionar sobre o que cada un pode facer fronte a estes problemas.

MOTIVACIÓN

Xerar un cambio cara a uns hábitos máis sostibles co planeta.

COMO SE DESENVOLVE A CAMPAÑA EDUCATIVA?

É unha actividade totalmente gratuíta para os centros educativos situados no contorno das fábricas de cemento.

Consta dunha sesión na aula, coa visita dunha educadora ambiental especializada que dinamiza a actividade de xeito moi divertido.

Poñemos a disposición do profesorado e as familias unha serie de valiosos recursos e materiais educativos interactivos deseñados por un equipo pedagóxico especializado baseado no aprendizaxe divertido a través do xogo.

A nosa metodoloxía está baseada nas innovacións educativas máis eficaces, como a gamificación e a participación activa do alumnado.

A través desta campaña educativa pretendemos impulsar un cambio real cara a unha sociedade máis sostible

MATERIAIS E RECURSOS EDUCATIVOS

Accede aos materiais educativos que elaboramos para aprender sobre o gran reto ao que nos enfrontamos e no que todos debemos colaborar, a loita contra o cambio climático.

Estes materiais están dispoñibles en castelán, catalán, euskera, galego e inglés.

CONCURSO “O MEU COLE, MÁIS SOSTIBLE”

QUEN PODE PARTICIPAR?

A aula que participou na Campaña Escolas + Educación Ambiental Sostible da Fundación CEMA, durante o curso 2023-2024 e ata o remate do certame..

COMO PARTICIPAR?

É moi sinxelo. Tedes que preparar un vídeo sobre boas prácticas, iniciativas e costumes sostibles que se poden levar a cabo tanto nos colexios coma nos fogares. Debedes envialo antes do 31 de maio de 2024. Valorarase a creatividade e a orixinalidade.

QUE PREMIO PODE GAÑAR A TÚA AULA?

O centro educativo gañador recibirá 2.000 € que poderá destinar a unha actividade, servizo ou subministración da súa elección.

Esperamos os vosos vídeos!

APÚNTASTE A CAMBIAR OS TEUS HÁBITOS PARA FREAR O CAMBIO CLIMÁTICO?

Colexios+Sostibles nace coa vocación de chegar e concienciar a toda a comunidade educativa: alumnado, familias e persoal docente e non docente.

POR QUE ESTA CAMPAÑA?

O cambio climático é un elemento estratéxico clave para o sector cemiterio. Por iso dende a Fundación CEMA puxemos en marcha Colexios+Sostibles, unha campaña educativa para concienciar e sensibilizar sobre a importancia dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS), que marcan o camiño cara a un planeta sostible.

En concreto, ao promover hábitos sostibles no noso día a día e educar en sostibilidade, logramos contribuír a distintos ODS, entre outros:

Se precisas calquera información adicional ponte en contacto con nós a través do correo electrónico: info@fundacioncema.org